הדברת טרמיטים



הדברת טרמיטים זו הדברה מקצועית נגד אחד המזיקים הקטלניים ביותר לעץ הביתי או התעשייתי. על מנת שההדברה תתבצע כראוי מומלץ להזמין איש מקצוע מומחה בתחום שגם ידביר את המקומות שנפגעו מהטרמיטים וגם יפגע באזורי המושבות שלהם.



חיי הטרמיטים
הטרמיטים מגיעים לבית או למבנה ציבורי מעץ נגוע. הטרמיטים לא יגיעו לבית ללא סיבה והעץ הנגוע יכול להיות אצלכם בתוך הבית או אצל השכנים. העץ הנגוע בטרמיטים הוא עץ שנגע בקרקע נגועה ושלא טופל נגדם. מרגע שהטרמיטים מגיעים למקום חדש הם יוצרים לעצמם מושבות. את המושבות הם ייצרו במקומות קרירים וחשוכים והם יתחילו להתרבות במהירות גבוהה, גבוהה מכדי שתוכלו לעצור אותם באמצעים לא מקצועיים. רק הדברת טרמיטים שפוגעת במושבות עצמן תוכל לעצור את הנזק אותו גורמים הטרמיטים.

הנזק
את הנזק יוצרים הטרמיטים לעצים. הטרמיטים יכולים לפגוע במדפים, דלתות, משקופים והסימן שלרוב נראה הוא נסורת בסביבת העץ. יש להבין שמרגע שהטרמיטים הגיעו לבית והתחילו לבצע נזק (כמובן שמדובר גם על נזק למבני ציבור או משפעלים), הם לא יעצרו מעצמם. לכן, אם אתם רואים נסורת שאתם לא יכולים להסביר את המקור שלה, מומלץ להזמין הדברת טרמיטים.

הליך הדברת טרמיטים
המדביר אשר מגיע לבית שלכם יבצע את ההדברה במקצועיות ויסודיות. הדברת טרמיטים היא הדברה יסודית שמחפשת את המושבות של המזיקים על מנת לחסל את אפשרות ההתרבות שלהם. הדברת טרמיטים תתבצע כמעט תמיד בפעם אחת בלבד וזאת כיוון שהטרמיטים לא מגיעים סתם כך לבית. כלומר, אם בוצעה הדברה בצורה מקצועית, אתם יכולים לשער שלא יהיה לכם יותר נזק בבית. כמובן, כל זה נכון במידה ולא תכניסו לביתכם (או השכנים לא יכניסו לביתם) עוד עץ שלא בר טיפול נגד טרמיטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה