קורס GMAT



אם אתם חולמים לסיים תואר שני ונחשק במנהל עסקים, אתם בוודאי יודעים שכדי להתקבל אליו עליכם לעבור מבחן GMAT בהצלחה. המבחן עצמו הוא מבחן בינלאומי אשר מתקיים בשפה האנגלית ותוצאותיו מהוות משקל משמעותי כמעט בכל מוסד להשכלה גבוהה בארץ או בחו"ל שמלמד תואר שני במנהל עסקים. על מנת להשיג תוצאות טובות במבחן יש לגשת אליו לאחר לימוד ואימון והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לאחר קורס GMAT שמכין את המועמדים לכל חלקי המבחן.

מבחן בשפה האנגלית
מבחן GMAT הוא מבחן בשפה האנגלית, מה שמחייב את הנבחנים להיות ברמת אנגלית טובה מאד. אך גם אלו שמגיעים אליו עם אנגלית ברמת שפת אם מבינים כי לא מדובר רק בהבנת השפה כי אם טכניקה של חשיבה. קורס GMAT מכין את הנבחנים דרך שיטת המבחן ולא שם דגש על לימוד השפה האנגלית. המבחן עצמו מורכב מארבעה חלקים שונים והקורס מכין לכל אחד מהחלקים ומלמד טכניקות שעוזרות לנבחנים לעבור את המבחן בהצלחה.





אופי המבחן
כל מי שמתכונן למבחן GMAT רוצה לדעת איך לעבור אותו בהצלחה ולשם כך עליו להבין כי המבחן הוא מבחן ממוחשב המתבצע באופן אדפטיבי. כלומ, בהתאם לתשובות בוחר המחשב את השאלה הבאה שהוא מציג לנבחן. לנבחן אין יכולת לחזור על שאלות שוב ולכן חשוב להתכונן לכך. הדרך הטובה ביותר להתכונן היא דרך קורס GMAT.

בחירת קורס GMAT
הדרך הטובה ביותר ללמוד למבחני GMAT היא לעשות קורס במוסד מנוסה שהעביר כבר סטודנטים רבים. קורס טוב מעלה את הסיכויים להתקבל לתואר שני בתחום מנהל עסקים ולכן יש לבחון מי מעביר את הקורס ועד כמה הקורס מצליח לדמות את מבחן ה GMAT האמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה