בחירת עדשות מגע שמתאימות לך



אנשים בעלילקות ראייה שזקוקים לתיקון מעלים את השאלה מה עדיף להם, להרכיב משקפיים או לשים עדשות מגע? השאלה רלוונטית וחוזרת על עצמה פעם אחר פעם. כדי לענות על השאלה חשוב לדעת קודם כול מהן עדשות מגע. העדשות הן עדשות דקות שבאות לתקן את הראייה ממש כמו משקפיים והן מתלבשות ישירות על הקרנית של העין. ממש כמו משקפיים, כדי שהעדשות יבצעו את העבודה הטובה ביותר חשוב לבחון את מצב הראייה של באופן אישי ולבצע התאמה של העדשות. 

אלו קשיי ראייה אפשר לתקן
היום אפשר לתקן כמעט כל קושי בראייה. הקושי בראייה יכול להיות קושי לראות למרחקים, קושי לראות מה קורה במרחק סביר וקרוב והוא יכול להתבטא בטשטוש. כל אלו הם מצבים שניתנים לתיקון דרך משקפיים או דרך עדשות מגע וכל עוד מבצעים את התיקון באופן נקודתי שמתאים לאדם עצמו, אין זה משנה אם בוחרים בעדשות או משקפיים. 




הכלל החשוב ביותר של העדשות
כדי ליהנות מעדשות ומראייה טובה כל שיש לעשות הוא לשמור עליהן כראוי. ממש כפי שיש לשמור על משקפיים נקיות בתיק מיוחד, כך גם יש לשמור על עדשות המגע כשהן נקיות ומתאימות לתוקף שלהן. היום אפשר למצוא עדשות מגע שעונות על ההגדרה "חד פעמיות" שיש להשליך אותן לאחר יום, שבוע או חודש. חשוב מאד להקשיב להוראות אלה וכך להגן על העיניים.

בחירת עדשות
בחירת עדשות מגע לא חייבת להתבצע לבד ולשם כך ישנו צוות מקצועי ומיומן שיכול לשאול שאלות שונות על הרגלי החיים ולהתאים את העדשות הטובות ביותר (גם במספר) לכל אחד. התאמה של העדשות תעניק שלווה יום יומית, ראייה מושלמת ונוחות מירבית וטבעית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה