מרכזית IP חדשות – התקנה של מקצוענים



עסקים רבים יכולים להעיד על כך שאף על פי שהם נותנים שירותים ברמה גבוהה כשהם פוגשים לקוחות ואף על פי שהמוצרים שלהם מעולים, אחד הדברים החשובים ביותר בעסק הוא מערכת התקשורת. לקוחות חדשים או לקוחות קיימים פוגשים פעמים רבות את העסק דרך מערכת התקשורת. כלומר, שלא כמו בעבר בו הלקוחות היו יוצאים מביתם כדי לפגוש את העסק (וכך היו נמנעים מיצירת קשר עם עסקים מרוחקים), היום הכול  קרוב וכל אחד יכול לבקש שירות דרך הטלפון. עובדה זו דורשת מכל עסק וארגון לתת שירות טלפוני ברמה גבוהה כשפעמים רבות נדרשת התקנת מרכזית IP חדשות.

מרכזית IP חדשות – מה העסק שלכם דורש
רגע לפני התקנת מרכזית IP חדשות צריכה לעלות השאלה מה העסק שלכם צריך. המטרה של כל עסק בהתאמת מרכזית IP חדשות היא לשרת את הלקוחות שלו ואת עצמו בצורה הטובה ביותר. חברה המתמחה בהתקנת מרכזיות תשאל שאלות שונות על אופי העסק, דרך התקשורת, כמות הלקוחות, מהו המידע שצריך להישמר ועוד כדי להתאים לעסק עצמו את המענה הטוב ביותר.




מהי מידת האבטחה הנחוצה
אחת הבעיות שעלו עם מרכזיות ישנות ששמרו את המידע הרב על הלקוחות היא בעיית אבטחת המידע. היום, יש עדיין עסקים שמשתמשים במרכזיות ישנות שהמידע עלול להיות פרוץ לעליהם למנוע זאת. בהתקנת מרכזית IP חדשות נשאלת גם השאלה כיצד יגנו על הלקוח (ומכאן גם על העסק) ועל המידע אותו הוא מוסר.

להתייעץ לפני שמתקינים מרכזית
בין אם לעסק שלכם יש מרכזית ישנה ובין אם אתם עסק חדש שרוצה להתקין מרכזית (או ישן שהגיע למסקנה שיש צורך בכך), כדאי מאד להתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם להגדיר את האבטחה הנדרשת ולקבל מענה מדוייק לצורך שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה