הלוואה לסגירת המינוס



אתם אמנם במינוס כבר תקופה ארוכה, אבל הדחקתם את העובדה הזאת. ניסיתם להמשיך ולהתקדם בקצב שלכם, לקוות למזל, לאיזו ירושה שתנחת עליכם, שפעם אחת תצליחו בגדול בלוטו או שתקבלו את המלגה שחלמתם עליה. וכשנותנים למינוס להמשיך ולתפוח, ולא מטפלים בו, מגיעה שיחת הטלפון הצפויה מהבנק. מבשרים לכם שאתם באוברדרפט כבר יותר מידי זמן, והחשבון שלכם עומד בפני סגירה. בשפה קצת יותר בנקאית, זה אומר שנגמר לכם האשראי מהבנק. במצב כזה אין יותר מידי ברירות אתם גם ככה משלמים ריבית גבוה על החוב שלכם לבנק, אז כדאי לקחת הלוואה לסגירת המינוס. כך גם הריבית שתשלמו תהיה נמוכה יותר, וגם תוכלו לנשום לרווחה, ולתכנן את התנהלותכם הכלכלית יותר טוב.



 
יציאה מהמינוס בטווח הארוך
כל אדם צריך לשאוף שחשבון הבנק שלו יהיה במצב מאוזן, ככל האפשר. כמובן שמינוס מתמשך הוא לא מצב אידיאלי, ובנוסף גם פלוס גדול בחשבון העובר ושב הוא לא אידיאלי. לשם כך צריך לבנות תכנית כלכלית ארוכת טווח ומאוזנת, ולדבוק בה כדי להצליח להשאיר את חשבון הבנק בחיים. זאת אומרת, שהלוואה לסגירת המינוס היא צעד של אין ברירה, והיא לא מרפאה את מצבכם הכלכלי באמת. רק התנהלות מחושבת, אחראית ונכונה יכולה לאפשר לנו באמת לצאת מהמינוס, להרוויח מספיק כדי לסגור אותו, ולא להצטרך הלוואה לסגירת המינוס.

סיבות בגינן לוקחים הלוואה לסגירת המינוס
הלוואה שכזאת יכולה להתבצע בשני סוגים של מקרים. הסוג הראשון הוא סיום מכסת האשראי בחשבון. כלומר אתם באוברדרפט זמן רב מדי. הסוג השני הוא הוצאה פתאומית שהכניסה אתכם למינוס, כמו:
·         הזמנת חופשה
·         טיפול מפתיע לרכב
·         סגירת אירוע גדול כמו חתונה
·         קניית מכשיר חשמלי יקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה