תאונות תלמידים וביטוח



חוקים המגנים על תלמידים בישראל והזכאויות השונות
התלמידים בישראל זכאים למגוון הטבות הניתנות מתוקף חוקים . בנוסף לחוק חינוך חובה הקובע את השנים בהם על כל ילד בישראל לקבל חינוך (בין אם מדובר במסגרת של משרד החינוך או מסגרת חלופית אשר אושרה על ידיו) , קיימים חוקים נוספים. אחד החוקים החשובים ביותר הוא ביטוח תאונות אישיות של תלמידים. ביטוח תאונות אישיות של תלמידים מבטח את כלל התלמידים בישראל כל הזמן. לא סתם כתוב כל הזמן. רבים חושבים כי מדובר בביטוח הרלוונטי רק לשעות בית הספר או לפעילויות הקורות במסגרת המוסד החינוכי. זה לא נכון. הביטוח תקף עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. זאת אומרת שהתלמידים מבוטחים גם בחופשים, שבתות, חגים וכדומה. על הפוליסה משלמים הורי התלמידים במסגרת תשלומי הורים. 




מה עושים במקרה של תאונת תלמיד?
תאונות תלמידים הן לצערנו לא דבר נדיר. תאונות קורות, וילדים נפצעים יותר כיוון שהם רגישים יותר לפציעות מצד אחד, ושובבים ופעלתנים יותר מצד שני. במקרה של תאונות תלמידים כדאי מאוד להשתמש בביטוח תאונות אישיות של תלמידים. במקרה של תאונות תלמידים, על ההורים ליצור קשר עם המזכירות של בית הספר בו רשום התלמיד. המזכירות תעביר להורים את פרטי החברה המבטחת, והם יתבעו מולה את הפיצויים הנדרשים. 

מה קורה אם הגענו לבית המשפט?
חברות הביטוח לא אוהבות לשלם פיצויים וזהו לא סוד. לכן, במקרה ואתם תובעים את החברת הביטוח לקבלת פיצויים על תאונות תלמידים, קחו בחשבון כי זה עלול להיות מאבק ארוך. במקרה ואתם רואים כי אינכם מקבלים את הפיצויים המגיעים לכם, פנו אל עורך דין נזיקין המתמחה בתאונות תלמידים. עורך דין נזיקין יעזור לכם בהליכים אל מול חברת הביטוח וייצג אתכם במשפט במקרה הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה