מה תפקידו של עורך דין תאונות עבודה?



עורך דין תאונות עבודה הוא איש מקצוע שאחראי על מספר פעולות. ראשית, באמצעות התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה ניתן להחליט האם בכלל שווה להגיש תביעה. לא כל תאונה שמתרחשת בדרך לעבודה או מהעבודה הביתה מאפשרת קבלת פיצוי כספי מעבר לזה שמשולם על ידי המוסד לביטוח לאומי, ותפקידו של עורך הדין הוא להסביר ללקוח על המשמעויות וההשלכות. מכאן שיש צורך במעורבות של עורך דין מנוסה עם ותק מוכח.




שנית, עורך דין תאונות עבודה מלווה את הלקוח בהתנהלות מול הגופים והמוסדות השונים. גם אם מחליטים שיש עילה להגשת תביעה ושהלקוח הנפגע עשוי לקבל פיצוי כספי גבוה, הוא צריך לדעת את מי לתבוע. הדרך לעשות זאת היא להתייעץ עם עורך דין מיומן ולהיעזר בפסקי דין תקדימיים. כך ניתן מצד אחד לחסוך זמן יקר על הגשת התביעה, ומצד שני לשפר בעשרות אחוזים את סיכויי ההצלחה.

התייעצות עם עורך דין תאונות עבודה
מלבד האמור לעיל, תפקידו של עורך דין תאונות עבודה הוא לייעץ ללקוח עוד במהלך התביעה עצמה. עורך הדין הוא בסופו של דבר הגורם היחיד שמייצג את האינטרס של הלקוח מול מקום העבודה, מול המדינה ומול גורמים נוספים. הלקוח יכול להתייעץ איתו וליהנות מחיסיון מוחלט בלי לחשוש. עורך דין מיומן ומקצועי שמכיר את התחום יידע מה להגיד ללקוח בכל רגע נתון ולסייע לו להתמודד עם התקופות הקשות.
בסופו של דבר, קשה לתאר התמודדות עם תביעות בגין תאונות עבודה ללא מעורבות עורך דין. התפקיד של עורך הדין הוא לייצג את התובע ולעזור לו להשיג פיצוי כספי. בנוסף, התובע מכיר את זכויות העובד ובקיא בנהלים של בית המשפט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה