בחירת קורס הכנה למבחן GMAT



אחד התנאים החשובים ביותר להצלחה במבחן GMAT הוא לעבור קורס הכנה ייעודי ומקצועי. קורסי הכנה מתאימים לסטודנטים בטווח רחב של גילאים ומטרתם היא לעזור להם לשפר את הסיכוי לקבל ציון גבוה במבחן. בעזרת קורס הכנה ניתן לערוך היכרות עם המבנה, המאפיינים והנושאים של מבחן GMAT ולפגוש את צורת ניסוח השאלות. קורס הכנה גם מעניק הזדמנות מעולה לתרגל מבחנים קודמים וכך הוא מפחית את הסיכוי להתמודד עם בעיות בלתי צפויות במבחן האמיתי.
למידע נוסף על מבחן GMAT לחץ כאן.




השאלה המתבקשת היא כיצד בוחרים קורס הכנה למבחן GMAT. יש כיום מגוון רחב של קורסים ברחבי הארץ והעולם וההבדלים ביניהם גדולים מכפי שנהוג לחשוב. כך למשל חלק מהקורסים מתמקדים בנושאים של חשיבה משולבת, בחלק הכמותי ובחלק המילולי, בעוד בקורסים אחרים מעדיפים לתת לסטודנטים כלים שבהם הם יוכלו להשתמש לטובת פיתוח טכניקות למידה אישיות.

המלצות, ניסיון ומרצים
רצוי לבחור קורסהכנה למבחן GMAT על סמך המלצות. בעזרת המלצות ניתן לבצע סינון גס בין קורסי הכנה ולהתמקד רק באלו שרלוונטיים עבור הסטודנטים. במקביל, יש לבצע פילוח בין קורסים לפי הניסיון של המרצים. כך למשל אפשר להחליט האם לתת עדיפות לקורס שבו מעבירים את השיעורים מרצים מנוסים, או להעדיף קורס שמבוסס על תרגול אישי בלבד.

בנוסף, אפשר לבחון את שנות הניסיון של הקורס ואת הרקע של מכון ההכנה. את זה עושים באמצעות התייעצות עם נציגי המכון ואיסוף מידע באתרי האינטרנט. מידע על הקורס מסייע לבדוק את שעות השיעורים, את מסלולי הלימודים וכמובן גם את המחיר. השוואה בין הקורסים לפי עלות ומחירים חשובה לא פחות משאר הפרמטרים והיא משפיעה על שביעות הרצון של הסטודנט מהשירות שהוא עומד לקבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה