הלוואות לשכירים ולכל מטרה



שכירים בישראל יכולים לקבל הלוואות לכל מטרה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הלוואות לא מיועדות רק לשכירים עם שכר גבוה ויש מועסקים עם שכר נמוך מהממוצע שמשתמשים בצורה נכונה בהלוואות על מנת לשמור על איכות חיים מסוימת. בנוסף, שכירים יכולים להשתמש בהלוואות על מנת לממן חופשה בחו"ל, לשפץ את הדירה, לערוך אירוע פרטי או אפילו כדי לסגור את המינוס ולהימנע מתשלום עמלות על חריגת יתר.




הלוואות מעניקות לשכירים גמישות שהם לא יכולים לקבל בדרכים אחרות. בעזרת הלוואות לשכירים הם להשתמש במשכורת החודשית שלהם בצורה נוחה וזמינה, לשלב אותה יחד עם מקור מימון חיצוני ובסופו של דבר גם להגדיל את אפשרויות המימון שלהם. אם בעבר נהנו רק בעלי עסקים ועצמאיים מהלוואות, הרי שכיום מדובר על פתרון אידיאלי עבור שכירים בכל החברות והגופים במשק.

ממי לוקחים הלוואות לשכירים?
הבעיה היא ששכירים לא תמיד בקיאים בענף הפיננסי ולכן מתקשים לקחת הלוואות אטרקטיביות. הפתרון במקרה הזה הוא להשקיע זמן ומשאבים בהשוואה בין מסלולי הלוואות. רצוי לבדוק מי נותן את ההלוואה, איזה תנאים הוא מציע ומה ההחזר החודשי לעומת ההחזר בתום התקופה. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הבדלים בין מסלולי הלוואות ולשאול על עמלת פירעון מוקדם. רצוי לקרוא מידע באתרי האינטרנט ולהשתמש גם בתלוש השכר כדי להתמקח על התנאים.

כמו כן, שכירים יכולים לברר על אפשרות לקחת הלוואה ישירות מול המעסיק. הדבר החשוב מבחינתם הוא לוודא שמדובר בהלוואה חוץ בנקאית שלא מגבילה את מסגרת האשראי או החשבון. כך שכירים שומרים על גמישות מסוימת בתנאי ההחזר, אך מצד שני הם לא מגבילים את המשפחה בהוצאות קבועות או בהוצאות חד פעמיות ולא צפויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה