מסלולים בפירנאים



מה כדאי להכין לקראת מסע בפירנאים?
כשיוצאים לטיול ברכס הרים מרשים ומפואר כמו הפירנאים, ההנאה שלכם מהשהות שם וגם מהמסלולים בפירנאים עצמם יכולה להיות תלויה מאוד בציוד שתביאו עמכם לטיול. במידה וייחסר לכם דבר מה יכול להיות שתתבאסו ששכחתם אותו ואי אפשר כבר לרכוש אותו, או שחבל לרכוש אותו במחיר מופקע בטיול, ועד צורך הכרחי באביזר מסוים ששכחתם אפילו כשמדובר על מוצרים קטנים כמו מטען נייד או כפפות. כדאי לקרוא על המסלולים אותם אתם הולכים לעבור ולראות מה הם דורשים כאשר חלק גם דורשים פנס, בגלל כניסה למערות מסוימות, שקיות אטומות למעבר במים וכולה.




כדורים לטיהור מים ושוקולדים לעליות
אם אתם לא מהאנשים שיוצאים למסלולי הליכה בדרך כלל במהלך החיים כדאי מאוד שתתייעצו עם אנשים שכן עושים זאת על דרך קבע, בעיקר כאלו שכבר עברו כמה מסלולים בפירנאים ויכולים לספר לכם על החוויה. ניתן לשאול גם את המדריך במידה ויוצאים לטיול מאורגן וגם לברר באתרי האינטרנט השונים על הקושי של המסלולים ועל דברים שכדאי לשאת עמכם למסלולים. למשל, כשיוצאים לטיול שנמשך מספר ימים מומלץ לשאת עמכם כדורים לטיהור מים שנותנים לכם מים נקיים וצלולים ממקורות מים טבעיים. חטיפי אנרגיה או חטיפי שוקולד יכולים לתת לכם מעט סוכר לעליות ורמקול נייד יכול להנעים לכם את הטיול או את ההפסקות.

ציוד הליכה נוח ואיכותי
אחד הדברים שיכולים לעזור לכם לבחור מסלולים בפירנאים בצורה טובה יותר הוא הציוד שתישאו עליכם במהלך המסלולים. כדאי מאוד להתכונן לטיול בפירנאים על ידי ביצוע מספר טיולי הליכה קצרים בשבתות בארץ כדי להכיר את הגוף שלכם ואת הצורך שלו במנוחה. כך תוכלו להתרגל להליכה עם מקלות הליכה שיכולות לשפר לכם את ההליכה ואת הכאבים שמלוים בברכיים באופן פלא, להתאים את התרמיל שלכם בצורה מיטבית לממדי הגוף וגם ללכת טיפה עם נעלי ההליכה שלכם ולהרגיל אותם לרגליים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה