שיעורים פרטיים בGMAT


מהו מבחן ה-GMAT?
מבחן ה-GMAT הוא מבחן שנהגה ונכתב באצות הברית ואשר מעבר שלו בציון טוב מהווה תנאי סף לקבלה לתואר שני במנהל עסקים. ציון המבחן תקף עבור כל המוסדות שבהם נערכים לימודים אלו, הן במדינת ישראל, הן בארצות הברית והן במדינות רבות באירופה. המבחן נערך בשפה האנגלית ובנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון נדרשים הנבחנים לכתוב שני חיבורים, בחלק השני מופיעות שאלות הבוחנות כישורים מתמטיים ובחלק האחרון מופיעות שאלות אמריקאיות הבוחנות את הכישורים המילוליים של המועמדים, באנגלית כמובן. הגנה למבחן GMAT אורכת כמה חודשים ויכולה להיעשות במסגרת קורס, במסגרת עצמאית או במסגרת שיעורים פרטיים בGMAT.

כיצד מומלץ ללמוד למבחן?
המלצות בכל הנוגע ללמידה למבחנים באופן כללי ולמבחן ה-GMAT בפרט הינן אינדווידואליות, משום שלא כל מה שמתאים למועמד אחד, מתאים ונכון ויסייע גם למועמד שני. ללמידה בקורס ייעודי למבחן ה-GMAT ישנם יתרונות של למידה בקבוצה, כאשר לרוב מחולקים חומרי למידה מפורטים ואמצעי עזר אחרים. ישנם מועמדים אחרים המעדיפים את אסכולת הלמידה העצמאית למבחן, לעיתים תוך סיוע מחברים או מאתרי אינטרנט מסוימים המיועדים לכך. אופציה נוספת העומדת בפני מועמדים שנרתעים מהרעיון של קורס אבל בכל זאת רוצים הכוונה מסודרת, היא האופציה של שיעורים פרטיים בGMAT. שיעורים כאלו מועברים לרוב על ידי מורים שמכירים את המבחן לפני ולפנים ויודעים כיצד להכווין באופן אישי כל מועמד בהכנה לקראת המבחן.




אל תשכחו להירשם למבחן
בין אם בחרתם בלמידה באמצעות קורס, בצורה עצמאית או בעזרת שיעורים פרטיים בGMAT, הצעד החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא לא לשכוח להירשם למבחן עצמו. המבחן נערך רק בכמה מועדים בשנה. חסכו לעצמכם את עוגמת הנפש וזכרו להירשם בזמן למועד בו אתם מעוניינים להיבחן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה