ניהול מוקד בענן



ניהול מוקד בענן זה  העידן החדש
אין כל צל של ספק כי בתי עסק רבים ואגונים שונים הנעזרים כיום בכל פלאי הטכנולוגיה שצצים השכם והערב על מנת לייעל את המערכות שלהם, כמו גם להוזיל עלויות.
ארגונים ועסקים אשר נמצאו בתור המועמדים המתאימים ביותר לאימוץ מערכת ניהול מוקד בענן, עונים על הקריטריונים הבאים: צמיחה מהירה, מספר משתנה של נציגי המוקד אשר מצריך גמישות בהתאמת המבנה של המוקד, ארגונים אשר ממוקמים בכמה מיקומים שונים ואשר מנהלים מוקד טלפוני אחד, ארגונים שברצונם להקים מערכת ניהול מוקד בענן לשם גיבוי המערכת הקיימת למקרים של השבתה וגם ארגונים קטנים אשר מעוניינים להשיג פונקציונאליות בעלויות מינימאליות.

היתרונות הפיננסיים של מערכות ניהול מוקד בענן
המעבר לשימוש במערכות ניהול מוקד בענן מגובה על ידי יתרונות פיננסיים בולטים שאי אפשר להתעלם מהם. התשלום על מערכת זו הוא בהתאם לרמת השימוש וזה הופך את השימוש לגמיש ומותאם לצרכים. הגמישות התפעולית של המערכת, מאפשרת שליטה על הוצאות הניהול של המערכת. בנוסף, מערכת זו חוסכת את ההשקעה בציוד טלפוני יקר. בנוסף, מערכת זו מאפשרת גם לתכנן מראש את גובה ההוצאה.



האם מערכת ניהול מוקד בענן היא מערכת מאובטחת
בזכות כך שספקי השירותים בענן משקיעים מאמצים ניכרים בפיתוח מערכות אבטחה משוכללות, מערכת ניהול של מוקדי הטלפון בשיטת הענן היא למעשה אחת הבטיחותיות. היא לא תלויה בחשמל או בקווי הטלפון ודורשת רק רוחב פס והגנה נאותה על הרשתות ועל השרתים שעל גביהם היא מותקנת בפועל. האבטחה ברמה הגבוהה מבטיחה שימוש בטיחותי ורמת אבטחה מקצועית מאוד, שלרוב הארגונים הקטנים נמנעים ממנה בשל העלויות הגבוהות.

יתרונות נוספים
שימוש במערכת ניהול מוקד בענן מאפשרת להפעיל מוקדני שירות מכל מקום בעולם. זה מתאפשר בזכות האפשרות לחבר כל נציג ללא הקשר למיקום הגיאוגרפי שלו. שרידות המערכת היא בין הגבוהות שקיימות וחלוקת הסיכונים בה מהווה יתרון פורץ דרך שמבטיח שימוש בטיחותי. בנוסף, זה מבטיח את בטיחות המערכת במידה והאתר שבו ממוקמת החברה נפגע כתוצאה ממזג האוויר או כל גורם אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה